Reklamační řád

Reklamační řád naplňuje zákonné požadavky platné v době jeho vydání dne 1.5.2024.

Reklamace může být uplatněna na vadné plnění služeb dodavatele EUCAL s.r.o., na dodané náhradní díly, spotřební materiál a zboží (dále jen Produkty).

Důvod reklamace Produktu může být:
  • Kvalita služeb neodpovídá domluveným podmínkám
  • Zboží bylo dodáno s prokazatelnou vadou
  • Bylo dodáno zboží nebo služba v jiném množství nebo odlišné od objednávky zákazníka
  • Zboží nebo služba nebyly dodány vůbec

Reklamace na Produkty musí být uplatněna písemně, doručená e-mailem na adresu kalibrace@eucal.cz nebo poštou na adresu provozovny společnosti, ulice Voděradská 2552/16, 251 01, Říčany, může být doručena též osobně na výše uvedenou adresu. O přijetí Reklamace dodavatel sepíše protokol a potvrdí ji písemně odběrateli.

Po přijetí Reklamace ji odpovědný pracovník společnosti přezkoumá a v případě její oprávněnosti podnikne kroky k odstranění vady. Lhůta pro vyřízení Reklamace je 30 dní od jejího přijetí.

Záruční lhůty na Produkty:
  • Služby: 3 měsíce
  • Zboží:
    • Náhradní díly 3 měsíce, pokud dodavatel náhradních dílů poskytuje záruční lhůtu delší než 3 měsíce, platí záruka dodavatele
    • Ostatní zboží 12 měsíců, pokud dodavatel zboží poskytuje záruční lhůtu delší než 12 měsíců, platí záruka dodavatele
  • Vady na listinných Produktech (Kalibrační list) budou bezplatně odstraněny do dvou let od vydání dokumentu

Pro uplatnění Reklamace musí reklamující předložit fakturu na zakoupený Produkt, nebo Zakázkový list k reklamované službě jako důkaz pořízení produktu a doby trvání záruční lhůty.

Jako Reklamaci je též možné podat stížnost či výhradu k činnostem prováděným pracovníky EUCAL s.r.o., pro podání tohoto typu Reklamace je určený stejný postup jako při Reklamaci na Produkt. Stejný postup potom realizují i oprávnění pracovníci společnosti včetně dodržení lhůt pro vyřízení.

Oznámení o vyřízení Reklamace:
  • V případě uznané reklamace je zákazník bez odkladu informován o způsobu nápravy.
  • V případě neuznané Reklamace je zákazník bez odkladu o této skutečnosti informován. V takovém případě se pro Reklamaci zboží může obrátit přímo na jeho výrobce nebo se bránit právní cestou.